Powered By Blogger

Sweet day of Wiken

Sunday, May 3, 2009

Assalamualaikum...
selamat pagi dia hari senin yang indah..
penat tul minggu nie...
dari hari khamis aku sudah menerjah lebuh raya pulang ke Melaka...
berjumpa dengan mertua ku..hehe...

hari jumaat pula aku bersama keluarga mertua ku pergi ke Kg Parit Keroma, Muar
ada majlis kenduri sedara mertua ku..
pelik jugak...sb ade kenduri di hari jumaat..hehe..
tp makanan nye sedap  sangat..
ade kambing...my favorite..(abih la naik darah tinggi ni)

sabtu pulak...hari sibuk aku...
bergerak dari Durian Tunggal ke Kajang...
untuk menghadiri majlis kenduri kawen member aku...
ni pic dia...aku sempat la amik time dia nak makan..heheh...


Lepas kenduri tu my wife suggest nak pegi Bagan Lalang...jadi aku pun terus la gerak kesana..even tak tau jugak jalan kesana..pas tu pelan2 la cari jalan..ikut bangi - sepang - sg pelek...akhirnya jumpa jugak bagan lalang..best la jugak..sb first time pegi ngan wife..hehehe




0 pengkritiks seni: