Powered By Blogger

3rd May

Sunday, May 3, 2009


BESDAY WIFE
Semalam 3 May...
Besday my lovely wife..
best sangat...
dapat sambut kat kl..
tahun lepas tak dapat nak sambut skali sebab aku berjauhan dgn dia..

mula tu pegi area ampang point...nak cari salon..hehe
lepas tu tgk mcm takde je salon kat area tu..
jadi pegi jalan2 ke hutan lipur ampang..
tak la best sangat...tempat tak terurus...kotor..
but quite fresh sb menghijau..


TRIP KE SHAH ALAM
kemudian aku ngan wife gerak ke shah alam..sb saje nak jalan2...lagipun besday dia..jadi nak happykan dia la seharian.. :)
jalan agak jam sket la...biasa la..hari ahad..orang nak lik ke kl lik..
federal pun trafik agak lancar..
mula singgah ke jusco bukit raja..tp tak de langsung salon..
lepas tu pegi plak ke plaza alam sentral...tak tau plak ada audition Pilih Kasih..
ramai jugak yang datang mencuba nasib..
semalam jugak aku bertemu rakan ku yang dah 5 tahun tak berjumpa..tak sangka dapat jumpa dia...
ni pic aku ngan munif..
mesti korang cam mamat nie kan?penah blakon manjalara...embun mutiara..hahahahah

lepas tu aku ngan wife jumpa salon kat situ..lepak jap dalam salon tu...
lepas setel sume aku ngan wife pegi makan kat cafe zul yahya kat seksyen 13 kot( kalo tak silap la...) makanan situ ok la...best...kemudian aku pun bergerak lik ke kl...fuh..penat tul...tp aku enjoy sb my wife sentiasa tersenyum je
anyway...jumpa lagi..

0 pengkritiks seni: