Powered By Blogger

In Arsene We Loose...Arsenal 1 - 3 Man Utd..

Tuesday, May 5, 2009

what a game last nite...
aku betul2 gumbira..tak sia2 aku bangun tgk pagi tadi
manchester united meruntuhkan kubu di emirates.. dengan 3 gol oleh park ji sung ngan cristiano ronaldo, aku yakin manchester dapat mempertahankan kejuaraan untuk 2 tahun berturut2

pada permulaan game aku cuak jugak dimana arsenal mula membuat serangan..tp benteng united mmg best..pada minit ke 8 bermula kejatuhan arsengal..hahah...kesilapan oleh gibbs membuat park dapat menjaringkan gol pertama...

kemudia cristiano ronaldo membuat sepakan ajaibnya..yang terus menerjah jaring..
gol itu menyentap semangat penyokong2 arsengal yang sengal tu..




anyway..aku mmg berpuas hati dengan persembahan united...keep it up...
adios...

0 pengkritiks seni: